fredag 15 juli 2011

Jobb och åter jobb.......

Varför är det alltid lika trökigt att jobba det sista innan semestern?

Ja vill också va ledig....

Läste i tidningen om en som vunnit på en lott, 10 000 kronor varje månad i massor av år.

Tänk om man vann det då skulle jag va ledig juni, juli och augusti och bara va.

Det är kanske dags att börja köpa lite lotter....

Nu ska lill skruttan åka till Karlskrona i helgen igen, Harry Potter och festival med stora syster.

Va fort allt går det va inte länge sedan man hade dem här hemma och packade fikaväskan på fm för att sedan va på odenbadet hela dagen. Sen när man skulle hem framåt em så var det sura miner för de hade inte badat klart.

När vi bodde på Scandic förra helgen så var det många plakat som vände sig till barnen, jag skrattade gott åt det men det är klart mina tjejer är ju stora nu.

Här kommer lite bilder från förra helgen.


 Det är underbat att få vara barn på Scandic


Min goa Martina.


Roligt att ni kommeneterar.
Det är visst så att man måste kryssa i anonym men det är ok för mig ni kan ju skriva under med erat namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar