onsdag 21 september 2011

Missat möte.

I söndags kväll kollade jag över kalendern för veckan å tur va väl det, trodde jag skulle va ledig onsdag och fredag. Men så här ser min vecka ut.
  • Måndag: Jobb 07:00 - 15:00, sent larm så kom ej hem i tid.
  • Tisdag: Doktorn på morgonen sedan till Spångsjö för där fanns tyget till mina köksgardiner. Telefonen ringer - Vart är du? Hjälp jag har missat ett möte, attan va retligt. Inte likt mig ska ni veta. Sydde gardinerna och sedan kom komentarerna att de va upp å ner.....sprätta upp och sy om. Jobb 14:45 - 21:45
  • Onsdag: Ledig, nä då FAS-utbildning 13:00 - 17:00. (Förnyelse-Arbetsmiljö-Samverkan i kommunen)
  • Torsdag: På fackexpeditionen 07:30 - 16:30
  • Fredag: Styrelsemöt på facket 08:00  - 12:00
Ja det blev en del denna vecka också :)

Igår kväll ringde min dkt från Gtb med lite nya förhoppningar, hon hade diskuterat mig och min sjuka på läkar konferansen. Ska prova nytt antibiotika i 8 veckor och sedan Cellcept i större dos i 3 - 4 månader.
Nu håller jag tummarna att värdena håller sig inom ramarna och att jag kan bli något bättre.

Nog om det i helgen va vi ju ute på Visingsö och cyklade, underbart väder och många utställare. Köpte lotter för att stötta sjöräddningen och vann Visingsö potatis.

Ha en bra dag å glöm inte regnkläderna när ni går ut.

Äpple konstverk i Visingsös hamn.

Visingsö potatis.

Nya köksgardiner.