fredag 17 juni 2011

Ny matta.

Äntligen har jag bestämt mig för vilken matta vi ska ha vid våran nya soffa.

I onsdags fick jag med mig Tina ut till Björnol och fick med mig en grön matta hem men nja den va så där, åkte ut igår em och tog med en grå/svart matta hemma. Det blev kanon bra, packade in den andra i Johans bil och sa att du kan väl hoppa in med den när du ändå åker förbi.

- Jaha å den är betald eller fråga han?
- Nä
- Du är smart du, säger han och ler lite.

Nu är det sommarlov för alla barn och ungdommar, pratade med Tina igår och då skulle de ut och göra sitt sommar träningspass. Skulle aldrig orka med att ha det så, tur att de är så motiverade och vet vad de vill.

Hade Karlskrona samtal igår, lite konstigt att man har henne där nere. Saknar henne men ska ju ner om några veckor.

Stor omflytt på vollybollboendet, byter rum med varandra. Så idag har jag lovat att åka bort för att hjälpa till med det.

Ha en bra dag!

2 kommentarer: