lördag 18 juni 2011

Hustvätt och ryggont.

Ja idag är det ingen rolig dag, kände av ryggen i torsdags när jag vakna men tänkte det går väl över. Icke sa nicke idag är det inte roligt.

Går här och grejar med det jag kan, tur att jag tog ledigt idag också. Jag hade ju lite annat planerat nu när jag tog kompledigt.

Hoppas det är bättre i morgon annars vet jag inte hur det ska gå att jobba.

Johan tvättar norr väggen på huset och jag får serva med lite kaffe så han inte tappar gnistan.

Frågan är bara vart ska vi sitta?
Har fått husdjur på altanen IGEN, de ska va i skogen enligt mig.

Får se om vi får en tjej som flyttar hem i em eller om det inte blir förrän i morgon.

Njut av dagen ni som kan så ska jag halta ut med lite kaffe till mannen.

 Ska vara det bästa enligt mannen.
 En riktig borste att skura med.
Tvättarn i egen hög person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar