torsdag 2 juni 2011

Datafri vecka !

Ja vad fort tiden går, å jag har inte varit aktiv här på bloggen. Så nu får det bli en liten sammanfattning.
  • 26/5 Min goa arbetskammrat fyllde 51 år.
  • 27/5 Johan jobbade hemifrån idag så att han kunde ta emot vår SOFFA. För mig blev det styrelsemöte på facket sedan bilen ner till Karlskrona och Mia, stannade även på IKEA på väg ner.
  • 28/5 Borrat, skruvat, borrat och skruvat. Fm fikat fick bli en underbar glass ute på stan. Otäck olycka i formel1 men som ändå slutade bra.
  • 29/5 Började dagen med att bli uppvaktad på morsdag, fick ett fint armband. Promenad runt Saltö och sedan några timmar i bilen hem. Nu fortsatte skruvandet på 34:an, åå så bra våran soffa blev. Tina hemma på kvällen och grilla med oss.
  • 30/5 Jobb och APT på em. Attan va trött jag va denna em.
  • 31/5 Provtagning och sedan expeditionsarbete på fackexp. Utflykt med bästa Cattis till Brismene på em och naturligtvis hade vi mer blommor med hem.
  • 1/6 Min goa svägerska fyller år, hipp hipp hurra. Handlat, fixat och packat husbilen för nu ska den rulla några dagar. Besökte Sjötorp men där va det stängt och sedan parkerade vi i Lyrestad, 4 meter till kanelen med utsikt över båttrafiken. Svenska, norska, engelska, ryska och danska flaggor har det varit på segel och motorbåtarna.

Idag ska cyklarna fram och sedan ska vi trampa längst kanalen.

1 kommentar:

  1. Oj då har det hänt en hel del utan datorn!

    Grattis igen förresten Helene! Ha en bra helg nu då,det ska vi ha ♥

    SvaraRadera