söndag 22 maj 2011

Uppe med tuppen.

Måste bara säga att det är MYCKET bättre att vakna i ottan än att sova ett fåtal timmar på natten.

Nu är frukosten klar och Johan är redan ute på stegen, han är såååå energisk.

Blommorna planterades i sina krukor igår men vad upptäcker jag då?????

Jag har köpt alldeles för LITE blommor, nu blir det stressigt ska ni veta för det är fullt i almanackan hela veckan.

Undra om det är något öppet idag på fm?

Har nu en så kallad vän som står här och blänger på mig "snabeldraken", får väl ta och umgås med denna apparat en liten stund.

17 grader och solen är framme det kan bara bli en bra dag idag.

Lila blommor och lite gräs vid det porlande vattnet.

.


I år är det bloddroppar i amplarna.



Taskigt läge för denna båtägaren.


1 kommentar:

  1. Fina kort hörru du! Ja käre nån detta med att det blir för lite blommor alltid så tycker jag...Åk till Brismene hörde jag va billigt o bra. Haha jasså du som jag vaknar gärna tidigt,åldern helene,hihihi Kram på dej

    SvaraRadera