lördag 21 maj 2011

Gult och fint.

Ja nu är en del av arbetshelgen avklarad, och här hemma har söder väggen blivit målad av mannen. Det är inte klokt vad färgen blir blekt. Är glad att inte jag ska upp i nock på stegen, får väl vara med när altanen ska tas här framöver.

På mitt jobb får man roliga larm i mellan åt ska ni veta, en dam är extra härlig. Så här var dagens kommentar.

- Nu är jag vaken och vill faktiskt gå upp bara så ni vet det.
Sen att hon kan höra av sig om det 20 gånger och inte har den blekaste om att vi redan har pratades vid det är en annan femma.

Jag är fullt övertygad att hon mår kanon i sin lilla värld.

Nu ska grannen ha lite hjälp med fönster av Johan och då ska jag passa på att plantera mina blommor, sedan blir det grillning.

Ha en go eftermiddag.

1 kommentar:

  1. Jasså ni har målning på g oxå! Ja nu ska vi lägga ner arbetet för idag...Grill ikväll här mä. Hahaa ja di är för roliga di gamle...Kram Gunilla

    SvaraRadera