lördag 7 maj 2011

Ett av de bästa ställena på jorden!

Igår blev det en härlig promenad bort till Ulebergshamn och sedan strandpromenaden tillbaka till Hunnebo. Frusen som jag är så var ju handskarna med och tjocka vindtäta jackan på men inte hade jag räknat med att det va så mycket uppför, idag när vi går mot Ramsvik så ska det allt va lite tunnar jacka.

Det har varit full aktivitet här i hamnen med alla truckar som sjösätter båtar, jag satt allt här med hjärtat i halsgropen när de körde ända fram till kajkant och sedan bara poff släppte ner båtarna. Skulle inte vilja byta med dem.

När vi senare på em gick en tur i byn så fick ju naturligtvis min favorit affär ett besök, säljer från "Grippsholm" så mycket fint. Får se om jag går dit idag igen.

Våra vänner från Alingsås kom till sitt fina hus på em och senare på kvällen så blev det mycket prat och skratt här i våran bil.



Solnedgång i Hunnebo.

Ha en bra dag alla mina vänner och gå gärna in och kommentera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar